söndag 8 februari 2009

Lite insnöad...

Men hu´vad det snöar!
Redan i torsdags när jag körde bil upp till Luleå snöade det.
Stora lastbilar dök plöstligt upp två meter framför bilen trots att jag trodde jag var ensam på E4:an.
Lite otäckt men det gick bra. Höll en liten utbildning på Fonus i Luleå och på torsdag kvällen körde jag Bodystep på Helex i Luleå. Roligt att instruera för nya ansikten och lite mer taggad var jag. Körde sedan hem på fredagen och 120 mil på 2 dagar, det känns.

Jour har jag... från i fredags och en vecka framåt. Och det har varit att göra. Hämtningar med lagom långa avstånd i tid så det känns som om jag jobbat hela helgen. Micke och jag har varit ute i skogen och förundrats över att det faktiskt bor människor mitt ute i snön. Vackert är det men mörkrädd skulle iallafall jag vara...

Åt middag på O´learys igår, såg melodifestivalen med vännen Micke. Kunde sedan inte låta bli att åka förbi Lotta på vägen hem. Kanske inte så smart när man varit igång sedan halv 8 på lördag morgonen men men... jag fick mig några glada skratt. Ska jag vara ärlig skrattade jag mest åt mig själv för att jag var så trött men snälla som mina vänner är, skrattade de med. Väl hemma och i säng så ringde jourtelefon, upp igen och ut i snön. Sedan borde man ju sova eftersom klockan var 3 på natten men då pratade man i telefon lite. Inte smart men det var det värt. ;)

Nu är det snart Bodystep pass, det kan inte bli många på passet idag. Det går ju inte att ta sig fram! Någon kanske kommer iaf... Mer då? I fredags var det tjejmiddag hos AnnaCarin, fantastisk plockmat och roliga samtal. Vi var rätt bitchiga men ... varför inte?! Måns har fyllt 2 år och det firades igår lördag med tårta och massa barnläten. Han är världens sötaste unge faktiskt.... se på bilderna.


Måns och mamma....
... och Grålle traktor där nere på golvet som jag hade med. =)

Inga kommentarer:

Här är jag!