onsdag 11 februari 2009

Skavanker...

.. det är en utmaning att acceptera och leva med sina skavanker.
Eller hur?
Jag tror jag ska öva på det, lite varje dag.
Idag ska jag börja med mina fötter.Mina fötter är alldeles för platta och breda.
Kan jag kanske göra dem lite roligare?Om jag fixar ett par gula, bekväma skor så kanske ni tänker på Kalle Anka när ni ser mig.
Det borde ju göra någon glad. Blir någon glad så blir ju jag glad och då kan jag acceptera mina fötter. Acceptera att jag inte kan ha snygga skor och stövlar. Att jag inte kan ha stövlar beror nog på mina vader förresten.... men tänk inte på det nu. Nu är det fötterna som ska gillas.
Det blir bra. Så gör jag.


Nu ska jag börja öva!

4 kommentarer:

Fia sa...

Söta söta PIA! :D

Anonym sa...

Meh....gofossingar barra!!

**pöss**

Linda sa...

Hallo sweetie pie :)) Vart håller du hus?!! Miss you..

*kramar om*

Fia sa...

Hallååååå! Nu är vi less på SKAVANKERNA...... Ser ju att du är ute o surfar så släng upp ett liiiitet inlägg äru snäll! Jag blir galen annars... ;P

Här är jag!