måndag 14 juli 2008

En dag med lite av varje....



Nu känns det som semester, skinnet ömmar lite... för det var ju så mycket moln! Inte tar solen då inte.. närå! Nu är jag en kräfta igen, av den kokta varianten. Så ska det vara.
Vi har badat på Grisslinge med gudson Viktor och hans mamma och syster. Jag badade! Och det var skönt om än lite väl kallt i blåsten ovanför vattenytan. Karro, mamman, och jag hann också med lite strosande i affärer efter badet och jag köpte en munkjacka. Absolut för att jag har för många men är man en Sporty Spice så är man.. inga klackiskor här inte!
Kvällen avslutades på Siggesta Gård med allsång. Gabriel Forss höll i och Andrés Esteche, Therese Andersson och någon fler var med. Det var så roligt! Trots allt, ändå liksom. =) Vi sjöng och skråla och vickade lite på höften. Saknar mina pass stunder som dessa, det är skönt att röra sig till musik. Och så kvällens IT! Carola dök upp. Jepp, snygg som tusan och ni får tycka vad ni vill om henne, hon är ändå Sveriges enda diva.
Kvällsmat på Donken och så var sagan all... nu ska vi sova och ta itu med morgondagen när det kommer.



3 kommentarer:

Fia sa...

Åhhh vad duktig du är gumman! Det gillar vi... :D Mera Mera Mera! hihi.... *KRAM*

Linda sa...

Åhh va mysigt ni har det!!! Skönt :)) Men du kommer väl hem snart igen ;) *sakna* Kraaam

Pia Alm sa...

Hej Gullungar! Ja nu är jag allt lite dutti va?! Saknar er också.. bättre fika-sällskap kan inte finnas! Snart hemma, många kramar!

Här är jag!