måndag 21 juli 2008

Gröna Lund


Lämnade Småland i Lördags och plockade upp Lillasyster Stina i Motala. Det känns att jag sovit i diverse bäddsoffor senaste tiden... trött i kroppen. Bilkörningen gick... Väl i Stockholm så åkte vi in till Gamla sta´n och åt glass. Inte mycket folk i Stockholm så här års... tomt! Söndagen kom och det skulle visst vara regn. Vi drog till Gröna Lund när det öppnade och fick en kanondag! Sol, varmt och lagom med folk. Vi åkte och åkte och åkte. Katapulten är så sjukt otäck men härlig. Varenda gång ångrar jag mej när jag väl sitter fastspänd men iiiiii så roligt. Idag är jag hes och har träningsvärk. 8 timmar på Grönan blev det. Fabbe vann en stor Toblerone och fick en jättebasketboll av Peppe så han är nöjd. Nu vet jag inte hur vi ska lägga upp dagen och närmaste framtiden... regnet strilar ner och jag har inte riktigt klart för mej vad jag vill och orkar.

Inga kommentarer:

Här är jag!