måndag 14 juli 2008

Semester!

Ledig!
De sista veckorna på jobbet var minst sagt rushiga... och lite tunga. Nu bär jag alltid med mej en liten flickängel som bara blev 13dgr någonstans i hjärtat. Så söt och så liten. Det var jobbiga dagar men jag är samtidigt glad för att jag fick hjälpa hennes familj med det praktiska runt begravningen för vilken familj! Härliga föräldrar och barn som man inte kan låta bli at tycka om.
Nu är det skönt att ha semester i alla fall. Lördagen tillbringades mest i ett after-work förvirrat tillstånd men på kvällen hann vi träffas, flickorna hos Lotta. Mysigt och välbehövligt. Ut en sväng på Oscar´s och där var allt som vanligt.

Igår startade Fabbe och jag vår lilla semestertripp. Lånad bil av världens bästa Lillebror.. jag har tur som har en sådan bror. Cirkus Alm drog iväg till Storstan genom störtskur och ett antal panikstopp för toalettbesök... när lär sig barn säga till i tid? Nu är vi i Stockholm för att se Jönköping om några dagar. Jag skriver och berättar vad som händer. Nu ska vi duscha och ta oss ut till Värmdö och förhoppningsvis BAD! Krukan Pia har lovat doppa sig PÅ EN GÅNG!

Fabbe äter upp sin matsäck på gården utanför vår lägenhet i Sundsvall... Yeah, right!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaha, nu skall man få sakna då alltså. När, hur, var kommer du hem ? Saknar dig så i mass. Tjejen ;o)

Här är jag!