onsdag 15 oktober 2008

Tokiga Miss Erica!

Jag fnissade hela natten efter Miss Ericas mess runt 23:00.
Hon SANNdrömmer påstår hon... och nu drömmer hon att någon av flikkorna i sällskapet ska bli gravid... Undrar vem? Och hur vi ska få reda på vem det är? Alla som haft sex med mening (dvs utanskydd) får helt enkelt anmäla sig här!

På jobbet igen efter vård av Fabbe. Lite snurrig eftersom jag sover så dåligt när han är borta. För att göra sömnen än värre så har jag bäddat vinter med duntäcken. Dessa täcken är fantastiska för mojs och mys men för varma för att sova i. Stapplade upp mitt i natten och slet fram sommartäcken och lyckades få ner kroppstemperaturen till någotsånär normal.

Vill du läsa en bra deckare, läs Mons Kallentoft. Fantastiskt bra och spännande.. jag blev mörkrädd.

1 kommentar:

Anonym sa...

JA VEM ÄR DET?!?! :-))

Här är jag!