torsdag 16 oktober 2008

Vi närmar oss helgen!

Känslan nu är att det blir en bra dag idag. Lugn och harmonisk... Hoppas det håller i sig. Körde Muskelstep i går och Daniel var med för att ge feedback. Fick bra tips och reflektioner. Det största felet jag gör är nog att inte lita på mig själv och ha tro på att det jag gör duger... ska försöka ändra på det nu och unna mig själv att planera passet. Inte strutsa...

Fikade hos Camilla på kvällen och såg på Greys, jag är nog beroende av den serien! Fast jag blir frusterat galen på Meredith och Derek som inte kommer till skott... va tusan! Har man kärleken så nära TA DEN!! Trött var jag när jag skjutsade bror till tåget men nu får jag ju låna hans bil igen några dagar... jag har kört hans Peugeot fler mil än vad han själv gjort. I like!

Torsdag morgon har börjat med Bodypump vilket var skönt.. kroppen vaknar och gör sig redo för en ny dag. Tänk om någon vill fika ikväll... =)

Inga kommentarer:

Här är jag!