fredag 1 maj 2009

Förra helgen

Mia och Petra
Kloka, vackra och roliga

Förra helgen var en sådan helg som kanske inte har funnits...
Efer 9 år så hade vi en liten reunion, tre flickor som läst tillsammans på Mitthögskolan.
Det hette Mitthögskolan då... så länge sedan, fast vi fortfarande är flickor.

Mia, som jag delat lägenhet och otroliga frukostmackor med och Petra, som jag arbetade på Kårhuset med.
Mia, Pia & Petra. Mippan, Pippan & Pettan. Halmstad, Sundsvall & Ljusdal. Småstadsjäntor.
Fast Petra bor på Värmdö nu och det var där vi hamnade.

Sol, shopping, god mat och vin. Mia är ett under av att minnas namn och det som hänt. Jag vet inte ens om jag var med... fast hon påstår det. Roligt var det och otroligt att vi fick till det. Nu ska det inte dröja 9 år igen till nästa gång.


På väg från Värmdö golfklubb
Petra hade utrustat oss med reflexer så vi skulle synas i mörkret
Polisen berömde tanterna

Måste bara visa minsta medlemmen i familjen på Värmdö. Go´klimp!



Inga kommentarer:

Här är jag!