tisdag 12 maj 2009

Utmanad...


Har fått en utmaning av Miss Erica. Jag ska skriva ned 5 saker som jag ska göra under 2009... halvtid redan! So much to do, so little time.
  1. Ta vara på tiden med Fabbe, nära&kära och annat löst folk som jag mår bra av.

  2. Börja styrketräna/rehabträna. Bli stark och få bort mitt rygg/höftonda.

  3. Utmana mig själv. På ett eller flera områden. Inom jobbet, relationer, som instruktör... Våga vinn. Våga förlora.

  4. Renovera hallen. ( Oooo jiiiiisssiiis.. )

  5. Njuuuuuta.

Att utmana några andra känns svårt då alla i vår bloggsfär redan gjord detta.. Så det får vara. Nu måste jag gå och pussa på Fabbe lite.. Punkt 1&5 i samma flugsmälla!

4 kommentarer:

Fia sa...

Du är så duktig som bloggar gumman :D Mera mera!

Å du, inga värkar... hihi... <3

Anonym sa...

Kul att du kommit igång med att skriva igen. Alltid roligt att följa vad som händer. Ha det.

Miss Erica sa...

TA BORT BILDFAAN!!!
*julgrisen har talat* hhmmmmpppf!

Pia Alm sa...

Fia lilla.. i morgon är det DIN namnsdag. Det är klart lilleman tittar ut då. Nu måste han komma!

Jag lyder Miss E. <3

Undrar vem anonym är... ?

Här är jag!