tisdag 5 maj 2009

Tisdagsjox..

Fortfarande snuvig.
Ont i den andra armhålan.
Klockan ringde kl. 06.00 för morgonpromenad.
Promenerade tillbaks till sängen och sov vidare.
Ingen ork.
Tredje morgonen på raken. =)

Brukar jobba på men idag har jag maskat... mest suttit och stirrat på dataskärmen.
Så fort någon kollega närmade sig växlade jag över till lämplig sida.
Undrar om de märkte att det var samma sida hela dagen?

Ingen träning i kväll utan instruktörsmöte på Helex.
Det måste också göras. Annars får man inte tycka till.
Och jag tycker om att tycka till.
Fystestas ska vi.... springa 2400 m på 12 min.
HA! Det kommer aldrig gå. Om jag går vill säga. Så jag måste börja springa.
Det är verkligen inte min grej. Men jag ska ge det en chans...
Någon som vet när brandmännen tränar på ryggis?
Utöver det så var det mycket prat om medlemskap, priser, vad vi vill ge våra medlemmar.
Det enda jag hoppas just nu är att jag är så pigg så jag kan ge mina urgulliga tjejer ett roligt, effektivt step&styrka-pass på torsdag.
C-vitamin och sömn kan hjälpa.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars lilla Pia. Krya på dig. Men du såg då skitpigg ut. Men skenet kan ju bedra. Puss och lycka till på torsdag.

Fia sa...

Hoppas du kryar på dig gumman! :) Å varför vill du veta när brandmännen tränar?? Haha... Din lilla fuling!

*KRAM*

Här är jag!