måndag 26 januari 2009

En roooolig helg i Storhogna!

Min fina, bästa Lotta som bjudit med oss alla till Storhogna!
16 personer i alla åldrar och sorter.
Danne och Lotta myser och gör kaffe!

Hustomtarna Tommy och Danne

Kramkalas!

Kan någon tro att dessa två är nykära och precis skålat för att de ska flytta ihop?
=) Gullpluttar!

Niklas och Martin, en av the englishmen...
Serverar Pims.. tror jag...

SINGSTAR!
Blodigt allvar för Erica, lite mer på skoj för Mark, Englishmen nr 2.

Pål & Erica

Någon som funderar över varför Erica var trött på Söndagen?

4 kommentarer:

Linda sa...

Haha... Men Miss E!! Vad är det jag ser?!! Fullgumma där :))

Fia sa...

Älskar så hära mkt bilder!!! :D Tackar!

Anonym sa...

Åh herregudars Erica!=) äre vad jag tror det är? mintu!!! hähä=)*kram!!

Anonym sa...

DEN VAR REDAN TOOOOOOOOOOOM, å inte by only me :-P *faktiskt*...skulle bara ha sista droppen :-) TA BORT DEN NU!!!

Här är jag!