måndag 19 januari 2009

Helgen som gick...

Så var det måndag igen...
Och som vanligt gick helgen alldeles för fort.
Lördagen blev lång och innehållsrik, började dagen med Fabbes hockeyträning. Det är härligt att kliva upp klockan 06.15 en ledig dag. ( Just nu står sovmorgon med frukost i lugn och ro högt upp på önskelistan. ) Efter hockeyn så var det Kick-Off med Helex. Vi pratade och lärde oss Hjärt- och lungräddning. Just HLR kan man ju anse vara lite motverkande mitt huvudsakliga levebröd men men.. ;) På kvällen åt vi middag på Svenssons, mycket vitlök, mycket gott. Det är så skönt att umgås med människor som ger mer än de tar och så är det med Helexkollegorna.
När de övriga drog vidare till Oscar åkte jag hem! Känn på den du! Vuxenpoäng.

Fina Vicky, tokPetrus och tokTom, lite av Kajsa, Camilla och Daniel.

Jag kan bara avguda dessa två tomtar....

Vackraste, finaste Lotta
Söndag....
En hel dag ute i Matfors Sporthall, innebandymatcher för Fabbe. Hela dagen... inte fanns det mycket att göra där heller utan bara sitta, vänta, titta. Fabbe passade på att bada lite mellan matcherna och då satt jag och värmde upp mig i det 30 gradiga badhuset. Kvällen avslutades med Bodystep på ny tid, 18.35. Det kom mycket folk ändå och äntligen börjar jag känna att krafterna och konditionen återkommer... inte riktigt där ännu men det kommer.





Inga kommentarer:

Här är jag!