söndag 27 april 2008

Miss i natten mot söndag...


Vännerna Kina och Lotta..
Nu skulle jag kunna skriva något djupt, lite halv obegripligt men väldigt klokt som min lilla vän S ofta gör om nätterna men icke.. Jag är för sober för det. Trevlig kväll hos L med bara hon, K och jag. Mycket prat och klokheter. Samt tokheter. Så klart var K tvungen att hålla stenkoll på vad som hände i cybervärlden.. Den tjejen är totalt uppkopplad. Nu ska jag krypa i säng medans flickorna skakar rumpa på Oscar! =)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lilla vännen, det gjorde du rätt i. Love You......

Helen sa...

Synd att jag inte va kvar tillräckligt länge på Oscar då, för att få en skymt av dom där söta tjejerna. Men du va ju ändå int emed dom, så... Miss U 2 bejbi! *puss*

Anonym sa...

Vaa bloggar du?!! bra det hihi;)) allt bar annars då? måste ses snart igen jue!! *kram*

Fia sa...

Ååå du är väl den klokaste av alla du! ;D hihi.. Myyys me blogg! *KRAMIS*

Här är jag!