tisdag 29 april 2008

Vardagslycka..

Vakna till solsken.
Snusande liten Fabian bredvid.
Jag ska inte vara så åpen och jaga lycka hela tiden, tro att allt kan vara bättre. Visst, mycket skulle kunna bli bättre men jag ska njuta av det jag har.

Fabian och jag satt på varsin gunga i går kväll, pratade och skrattade så tårarna rann. Lycka!
Att se tofsen på den vita Svea-mössan guppa i väg till skolan nu på morgonen efter att ha fått en riktigt stor, blöt puss (bakom dörren iofs) det är lycka.

Så nu ska jag försöka sluta jaga.
Bästa L! I sommar ska vi öva på att njuta av det vi har och samtidigt inse att vi kan och är så mycket mer. Redo för skolbänken vännen?! ;)

2 kommentarer:

Fia sa...

Det låter MYYYYYS de gumman! :D

Men vart haru länkarna????? Jag choppar in en länk till dig nu genast!!!!!!! ;P

*KRAMA*

Anonym sa...

jag är redo;)
absolut,,,då kör vi!

Här är jag!