torsdag 4 september 2008

Hemma igen...








13 dagar på resande fot! Jepp, en hel del roddande har det varit.. tror jag ska söka jobb som just roddare. Jag skulle vara klockren på att hålla ordning på någon storstjärna på dekis! Har någon telefonnumret till George Michael? Han behöver en uppryckning.


I alla fall så har jag varit i Grekland och när jag kom hem till Sverige så mötte Fabbe upp i Stockholm tillsammans med bror Magnus. Vi gjorde Kolmården och drog sedan vidare till Jönköping där jag skulle arbeta några dagar. Fabbe passade på att vara medMorbror och Morfar. Roligast hade han när han satte en fiskekrok i Magnus rumpa och Magnus rumpa fick åka till akuten för att bli krokfri! =)


Grekland då... jaaaa! Kommer ihåg nu varför jag älskar det landet. Temperaturen var perfekt, maten för god, tempot lagom och det går att slappa, slöa, hänga, mysa hur mycket som helst! Grekland är det som gäller. Lite rädd första dagarna på moppen eftersom reseguiden skrämt livet ur mej med sitt surr om oljeblandad asfalt som skulle göra färden till en lek med döden. Peppe är dock för bra på att köra så vi har trotsat farorna och likt två formfranskor jäst till oss fint i solen! Hemma nu! Laddad nu! På hösten med vassa gaddar!

Kissekatten som bodde vid vår lägenhet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh vad härligt det ser ut. Jag vill oxå! ;D Nu när det är höst som gäller så längtar man som aldrig förr efter solen...

Kram Ulrica

Fia sa...

Men fyyy vad underbart det där såg ut då!!!! :D Vill höra mera imorrn! ;)

Här är jag!