lördag 6 september 2008

Sicken fredag...

Jag krockade inte begravningsbilen men demolerade den... sådär lite lagom. Mina arbetskamrater hade inte talat om att vänstra släden som vi ställer kistor på var lite trasig... Nehedu! Jag tog i för kung och fosterland och lyckades få hela alltet att spåra ur. Det var ingen rolig fredag mao. Lite för mycket att göra och lite för lång blev dagen. Men jag backade in i garaget! Tänkte att nu kan inget mer hända...

Fika är gott.. och har precis gjort det med Lotta, Fia, Ullis och Linda. På Body in Motion. Gå dit! Underbar mat och riktigt fräscht. Så se så. .. iväg med dej nu.

Behövde fikat eftersom jag varit ute med Rolex i skogen och gått. Vi ska ha fystest på Helex för instruktörerna... vi ska springa 2,4 km på 12 min. Jag vet! Det är inte långt. Jag vet! Det är inte kort tid. MEN jag är allergisk mot att springa. Inte då allergisk som Fia mot pälsdjur utan mer att min kropp låser sig och det enda jag kan tänka på är HUR konstigt det känns i knäna, VILKEN del av foten som ska sättas i först och varför jag inte gör så, VAR det konstiga ljudet kommer ifrån som förföljer mej genom skogen... I alla fall provade jag att springa lite. 400 m och jag hann tröttna! Jepp! Så jag får nog sluta som instruktör.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Har jag någonsin sagt att ingen är som du ? Puss

Linda sa...

Du är bokad!! :))

Här är jag!