fredag 19 september 2008

Snart...


... så är det helg! Veckan har gått så fort, en av dessa veckor när det känns som om min rumpa alltid är 1 m bakom mej när jag forsar fram! Det mesta har klaffat förutom att jag glömmer lite småsaker, som nyckeln hem. Nu väntar jag på att få ta bussen till Stockholm. Lotta och Kina är på väg ner i bil och ikväll ska vi få umgås! Helt otroligt, en kväll och en morgon tillsammans hos Peppe. Jag hoppas iaf att det blir jag som får sova under samma täcke som Peppe.. man vet ju aldrig med de där brudarna... ;)

Jag ska hinna med att träna något pass på SATS tänkte jag.. inspiration och nytänk. Fika med mamma och gå ut med Rolex bakom ryggen på Peppe. Förmodligen kommer jag äta en massa onyttigt också men jag får väl offra mig.

Ha en bra helg och kom på Step Muskel på onsdag! Alla får...

Inga kommentarer:

Här är jag!