lördag 6 juni 2009

Bra start på helgen...

Egentligen skulle vi ha Helex sommaravslutning den här fredagen men det blev inställt.
Det blev en variant... med underbart god sallad och kyckling hos Annacarin. Mitt i alltihop kom bästa Sussi förbi och surrade lite. Så fin i nya glasögon och brun som alltid.


Så klart skulle det sjungas Singstar... förstår inte varför Playstation envisas med att spela in sångerna för fort och med fel texter? Jag brukar inte alls sjunga så som de vill.


Camilla tycker hon ska ha performance poäng och jag kan hålla med. =)
Sedan åkte vi ner till Oscars. Som så ofta förr. Roligt hade jag i allafall. Nu har vi precis kommer hem från fotbollsmatch.




1 kommentar:

Unknown sa...

Men är du världens sötaste, ja det är du, så in i sötaste av dem alla =)

Här är jag!