fredag 12 juni 2009

SOMMARLOV


Så där, avslutningen för åk 2 är avklarad.
Utomhusavslutning som traditionen i Bosvedjan föreskriver, lite kallt men ändå...
Ni kan ju tänka er hur svårt det är att hålla sig från tårar i pms-tider....
Spelar ingen roll hur än Sommartider, Idas sommarvisa, Mera glass framförs. Hur gnegig än cellon låter, hur märkligt orden än sväljs av pojkröster i puberteten...
Det blir känslosamt ändå.
Ännu ett år för lillparveln har gått... 10 veckor sommarlov.
Inte utan att jag avundas honom.
Nu tar jag miniweekend och åker till Stockholm.
PACKA!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Glad Midsommar snygging. Nu hoppas jag Peppe är här och kramar dig hårt. Annars måste jag göra det på Söndag när du tar över efter mitt pass. Inte fy skam, men mina armar räcker inte till, efter ett långt svettigt pass =) jag ska skaffa långa hårda armar! Jepp

Puss och lite till.

MELLAN TVÅ ÖGON sa...

...tog du också sommarlov??
Här inne var det stiltje...
Kom igen nurå...
Skriv skriv skriv... :-)

Här är jag!