måndag 8 juni 2009

Måndag igen..
Fast så illa är det inte med måndagar om man har haft en rolig helg. Och det har jag!
Lördagen tillbringades från början på fotbollsplanen och Fabbes lag vann. Nöjd.
På kvällen bar det iväg till Kina & Anders för födelsedagsgrillning. Det gick inte så lätt att ta sig dit då det var cruising i sta´n. Jag fick cruisa runt en hel bit själv för att komma fram.

Jag bakade kakan... mycket choklad var det i den. God blev den.
Tyvärr så gick kameran sönder men på systerbloggarna kan ni säkert se det ena fotot värre än det andra. Vi åt, skrattade, sjöng singstar, frös, blev varma, skrattade än mer.
Åkte hem först kl. 03.00 med hes röst och kalla tår.
Men med ett VARMT hjärta! Härliga roliga vänner som ger energi.
Några nya vänner dök också upp. Så jag gick plus!

Jag kan aldrig vara tyst eller le när det ska fotas... jag måste prata. Jämt.
Flickan i rött är Kina, 36 år och bredvid sitter Linda, sing-star stjärna.

Inga kommentarer:

Här är jag!