torsdag 3 september 2009

Full fart hela tiden...

Dagarna de springer om mig, springer förbi mig och kring mig...
Hela sommaren har gått och jag tänker inte ens försöka uppdatera er kring vad som har hänt.
Nu är det torsdag, det är september.
Varmt och skönt ute.
Höstens alla aktiviteter är igång.
Fabbe och hans bästis-just-nu ska snart plockas upp för att lämnas på fotbollsträning.
Jag ska snart ha hösten första step & styrka.
Jag tycker så mycket om hösten, energin som finns överallt och att allt börjar om på nytt.
En sak är dock sig lik... jag är inte förberedd inför passet!

Jag lovar att lägga upp foton ikväll...

2 kommentarer:

Lotta sa...

å dom är vart?hihi,,,pöss gumman,ikväll då jösikens,,,,får vi va med varandra!

Unknown sa...

Vännen, du gör det så bra endå. Hela din energi lyser igenom hela passet. Tack för att du är den du är =) Kram

Här är jag!