onsdag 23 september 2009

Halva veckan avvklarad!

Det blev Body Pump på lunchen idag, riktigt roligt.
Efter jobbet blev det IndoorWalking med duktiga Karin.
Egentligen så orkade jag inte men jag måste upp på gå-apparaterna igen för att inte glömma bort utbildningen! Karin är så duktig och det kändes jättebra. Efteråt.

Från Helex for jag hem fort och kastade mig ut i tvättstugan.... Nu har jag ju fått en tvättmaskin till lägenheten men trots det så lyckas jag alltid samla på mig högar med tvätt. Skönt att få det gjort under några få timmar.

Under tiden som tvättmaskinerna snurrade så åkte jag ut till IKEA för att köpa blockljus till Fonus. Det gick ju bra....... Kom hem med en matta till vardagsrummet och nya lampskärmar. Oooookey.... jag är iallafall stolt över att jag ställde tillbaks kastrullen, duken, filten mm. som jag verkligen inte behövde. Och jag behöver ju en ny matta för den här;


MILFEN har spillt kaffe över min ljusbeiga rufsmatta. För säkerhets skull är den nya mattan svart i rufsmodell.

( Ska ni på maskerad och absolut vill gå som en MILF, kolla in skrattkammaren.se )

Nu misstänker jag att jag inte kommer ta in sista omgången tvätt i kväll. Det blir morgonrace som vanligt.

2 kommentarer:

Fia sa...

Så söt! *fniss* Tack för ikväll, även om det blev lite hastigt å lustigt slut för min del.... :))

*KRAMAR*

Miss E sa...

Men jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR....vilken heting Peter!!! *fnissar*

P&K

Här är jag!