måndag 21 september 2009

Så gick en helg i våra liv igen...
Eller sprang förbi!
Har haft Fonusjour från i fredags men trots att det har varit jättemycket att göra så skötte sig jouren fint.. det jag ville hinna med utöver hanns med.

Fredagen började med Helexfest. Vi var ett 20-tal som åt, skrattade och tävlade tillsammans. Det blev mycket lyckat och mycket nöjd åkte jag hemåt med bilen fullt av fint folk runt 01:00.

Daniel ger minnesgåva till vår fina Vicky som flyttar utomlands den här veckan.
Vad vi kommer sakna henne!
Fast inte lampan... den köptes in till dåtida
Step In och värre pjäs har väl inte skådats!
( Kuriosa; Vickys fästman vann maken till lampan på
Brännbollsturneringen tidigare i somras. )
Maria och Malin

Fina Hanna

Eh... Tom, mer tom än vanligt
PUSS!

Vilda Matilda och Kicki

Katriina, tjejen som ordnat tävling, dukat, musik mm
Så duktig!

Det gick hett till i musiktävlingen... kan säga att det var rätt ojämna lag. Det finns de som verkligen har lagrat upp musik och kommer ihåg allt. Men vi som förlorade tog det med jämnmod. =)
Peppe var här hela helgen och vi hann med bio, Flickan som lekte med elden, som var BRA!
GIF match som inte var fullt lika bra... Dock förstår jag inte varför det alltid ska sitta kommentatorer runtomkring mig på matcherna... Herregud vad de sågar GIFfarna! Tror det att grabbarna VILL förlora?
Middag med Peppes bror, fru och minsta barn avslutade lördagen.
Se vilken fin som somnade i min fåtölj...
Helgen har varit full av roligt, jobb och mys. Jouren innebär ju att det när som helst kan vara dags att arbeta. Den här helgen har det också varit många som ringt, vid 7 tillfällen har jag varit ute runt om i Sundsvall och hämtat nära och kära som gått bort. Det ger ju att arbetsveckan som kommer garanterat blir full den också...
Känner mig dock pigg och fulladdad så det ska nog gå bra! Ska försöka köra hela nya Pumpen ikväll. Tungt pass och med mycket puls, så sedan blir det nog tack och god natt.

Inga kommentarer:

Här är jag!