söndag 27 september 2009

Det här blir lite enformigt...

Känns som om jag bara rapar upp vad som har hänt sen sist hela tiden..... Dagarna går så fort och den här helgen har inte varit något undantag. I fredags blev det After Work med Helex och säsongspremiär för svenska mästarna Dragons.

Snygga Daniel som fredagsnjöt och laddade inför basket.

Mitt fredagssällskap;
Plattkepegänget

Vårt fredagsnöje... och det blev vinst.

Lördag morgon hämtade min snälle bror upp Fabbe och brände ut till Bergeforsen för fotbollsmatcher. Jag körde BodyPumprelease med Kerstin på Helex och det gick som en dans. Förutom att passet är tungt och benen fick sig en omgång. Efter det brände jag ut till Bergeforsen och fick se lite fotboll. Vi slängde oss in i bilen och körde så fort vi ( läs; bilen ) kunde till hockeyträningen, återigen så räddade bror situationen eftersom han levererade McChicken ända fram till Nordichallens entrédörr!!

Vi avslutade sportlördagen med hockey på TV:n och en massa, massa, massa godis.
Skönast var när jag tuppade av mot slutet av Frölunda-Timrå i ett rejält sockerkoma. =) Två barn sov hemma och jag gjorde rejält klart att jag inte fick väckas före kl. 09:00. Förmodligen var jag så mycket Häxan Surtant så de inte vågade annat än att lyda.... För sova ut fick jag. Eller.. jag blev väckt av telefonen kl. 05.30 men det gick mest bara rakt igenom mitt sömndis.



Söndagen har varit lika, lika.. fotbollsmatch för sonen och BodystepRelease för mamman. Min hjärna är tom efter att ha tryckt in och levererat ny koregrafi. Benen slut. Önskar den här helgen hade en dag till.... Jag är i allafall glad, och förvånad, över att vi har vattenflaskan kvar efter helgens alla träningar. Hur ofta händer det?! Börjar vi bli ordningssamma? Tro´t den som vill!


Årets sista match i seriespelet.
Vinst för GIF -00 med 4-1 över GIF -99
( Min son spelar i GIF -00, om ni undrar.... =) )


1 kommentar:

Unknown sa...

Hade det inte varit tre veckor sedan jag tränat sist, då hade jag kanske orkat steppen också...? Men det kommer ju fler söndagar. Då ska jag vara med! Japp. Kram vännen. Kul att se dig igår.

Här är jag!