fredag 11 september 2009

Miniresa...


Fredag och helgen har börjat.
Igår efter morgonpass och hektiskt tempo på jobbet så plockade jag upp Fabbe på skolan för att åka bil ner till Stockholm. In i smeten med en massa medtrafikanter.... lyckades efter 10 försök och Fabbes hjälp fickparkera i Vasasta´n. ( Värsta pulsen... )
Mormor plockade upp Fabbe och jag gick till Sportlife.

Träffade Lotta och fick vara med på Bodypump med Mr Bodypump, Glenn, från NZ. Glenn koreograferar Bodypump och är jätteduktig! Liten var han dock.. men råstark. Passet... Otroligt bra! En utmaning för axlarna och underbar utfallslåt.
Längtar efter att köra igång hemma!

Just nu är det fredag, mitt på dagen, och jag har svårt att komma i gång....Har fått helkroppsmassage på Mälarhöjdens Spa och är mosig och otroligt avslappnad. =)
Måste dock ut!

Solen skiner och Fabbe måste rastas...

I morgon är det Super Saturday på Globen, 1200 tränande... undrar hur mycket man kommer se och ta till sig då?! Det ska bli intressant. Återkommer.


1 kommentar:

Fia sa...

Välkommen tillbax söt! Trodde inte mina ögon när det var uppdaterat här inne... :P Men det gillar vi! *KRAM PÅ RE*

Här är jag!