torsdag 24 september 2009

Ooops...

... sen kväll igen...
Efter en tidig morgon.
Det har varit lite lugnare på jobbet idag.
Vilket är skönt. Jag har arbetat mig neråt igenom pappershögarna och det känns som om jag kan göra helg med gott samvete i morgon. Har jag tur så kommer jourtelefonen vara tyst hela natten och i
morgon får jag lämna ifrån mig "bojan". =)

Körde step&styrka efter jobbet. Mycket folk. Jag, lätt dement som
vanligt men fick ihop ett bra pass. Jag hann dock inte allt jag ville hinna men nu är ju inte det någon nyhet. Allt var faktiskt som vanligt... jag förvirrad, svetten dröp & orden kom ut fel titt som tätt.

Middag blev det på Wayne´s med Erica, Linda och Sofia.
Skönt att få träffa dem då och då.



Lägg märke till frisyren; intorkade svettflätor.
En frisyr som kräver ett minimum av underhåll, glöm helt enkelt att du har hår, och som ofta får en "air" av KullaGullarufs eftersom mitt hår vill se ut som svinto.

Avslutade kvällen på bio "The Ugly truth"... hmmm, fanns det något att lära där? Är killar bara intresserade av "looks"? Killar vill ha en tjej som inte kritiserar, inte har kontrollbehov och inte planerar. Aha! Frågan är bara, Om inte någon planerar... hur ska man överhuvudtaget kunna träffas? Om de ska få den andra delen, perfekt sex på alla sätt.... , så är ju just interaktion rätt väsentlig. Sanningar fanns och fula var de men roliga! Skrattade gott och ibland var jag tvungen att gömma mig lite för det blev pinsamt.

I morgon kommer Fabbe... <3>

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vännen, du har som alltid rätt. Skönt att få "se" dig igen. Hur annars kan jag hålla reda på dig tjejen? Kram

Fia sa...

*hjärta*

Här är jag!