fredag 27 juni 2008

Förlåt!! Skäms!

Nu har jag inte uppdaterat på år och dag och jag skäms ... och Sofia som läser min blogg är purken. ;)
Så HEJ Soffi! Mysig stund det blev igår på verandan... antar att du slet ut stackars Prallan på en rejäl språngmarsch sedan.

Det har väl inte hänt så mycket egentligen, midsommar har kommit och gått och blev inte som jag tänkt men bra ändå. Mycket jobb då vi är få på kontoret. Känns som om jag slängs mellan uppgifter och uppdrag. Berättar mer senare..


Lite roligt.. om man googlar på ordet "skämmas" får man upp en bild på:


3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag säger bara en sak, ÄNTLIGEN =)

Linda sa...

Haha... å Lars tycker dom där är såå fula, så att man får skämmas ;)
Jag har oxå väntat faktiskt!! Skämmes på dig ;) Kramis

Fia sa...

Åhhh mysiga Pia! Äntligen! ;D

Å det blev inte långprommis direkt - har så ont i hälen... :/

Nu ser jag fram emot mer bloggning från ett visst troll o så förhoppningsvis lite dancing på lördag! ;)

*KRAMA*

Här är jag!