söndag 8 juni 2008

Lite, lite ork kvar...













Här ovan.. Fia, Micke, Lotta och Bam. Och så Danne i gröna tröjan.


Men vilken helg! Sol och värme i stora doser.
Igår var det dags för Kinas födelsedagsfest och fest blev det! Så roligt att träffas igen; Hellen, Alex, Fia, Linda, Hanna, Susanna, Ida... alla 30 personer som ramlade in. Och singstar det sjöng vi!! Glöm inte Linda... JAG TOG DEJ!

Halv 6 i morse gick jag hem efter att ha skrattat så tårarna rann...
Miss Erica, jag, Kina, Danne och Micke munhöggs tills det inte fanns något mer kvar att tillägga. Själv så hade jag under dagen skurit mej i pekfingret så det var så synd om mej. Aldrig ville det sluta blöda men till slut tog Flisan tag i situationen och gjorde en insats som den akutsyrra hon är. Jag har väl aldrig förr varit på Oscar med ett så fint paket till finger. Men det gick bra att dansa ändå....

Idag har det varit fotbollsmatch för Fabbe och jag har kört Bodystep, hela nya programmet och efter endast 3 h sömn så var det RÄTT tungt. Glad att jag är här nu och snart får krypa till kojs.
Lotta och Kina

1 kommentar:

Helen sa...

Åh lilla gumman... det va sååå roligt att träffas lite i lördags! Så länge sedan... *tycker om*

Här är jag!