måndag 30 juni 2008

Helgen som bara försvann...

Buuuhuuu!!!
När det är så här mycket jobb så behöver man sina helger. Behöver sina vänner. Behöver ha det bra.... Fredagen började så bra med Pumpklass på eftermiddagen sedan skulle jag hämta Fabbe och åka ut på Ön för att mysa med Bam. Det kom en liten hämtning för Fonus emellan med det gjorde ingenting. Micke, Fabbe, kompisJohan, Bror Magnus och jag åkte ut på Ön och åt pizza. Jag har inte ätit pizza sedan jul.. och nu vet jag varför! Jag blev mätt, gravid i 5 månaden, andnöd och hjärtklappning. Kunde inte sova på natten för jag kunde inte röra mej... fick likt en valross kasta mej från sida till sida. På lördagen mådde jag illa och hade ont i huvudet. Och så fortsatte det hela dagen. Ingen utgång, inget roligt...
Söndagen var lite bättre, körde Bodystep på kvällen med dubbelt upp antal deltagare jämfört med helgen innan. Senare blev det mysfika med Sussi och fotboll hos Kina. Fast jag orkade inte med fotbollen riktigt... njöt mer av kaffet och Lotta, Flisan, Kina och Erica.

Så helgen lärde mej att inte äta pizza och att vänner ger energi. Fast.... Jag visste nog det redan innan. =)

Ny vecka! Nya tag! Arbetselak och lättirriterad är jag men det drabbar inte er... bara mina kollegor! KRAM

Inga kommentarer:

Här är jag!