tisdag 10 juni 2008

Första gången


Idag var det första gången som jag var på Bilprovningen.

Och jag var nervös... varför kändes det så? Som att jag skulle få skäll.

I och för sig trodde jag att jag skulle få dra min lilla bil därifrån i ett snöre men men...

Det första den rare lille mannen frågade var om jag hade varningstriangel.
Jag bara tittade på honom. Skojade han med mej?
-Måste jag ha det eller är det en kuggfråga?

Resolut tog han tag i det hela själv och visade mej att jag visst hade en triangel.
Jag kan ju inte hålla ordning på alla trianglar... ;)

Lilla röd fick godkänt! Trots sprickan i vindrutan.
Dock var höger parkeringsljus trasigt men fordonet behövde inte komma tillbaka. Däremot föraren för den tyckte han var lite väl defekt...

Tycker om den där lille mannen. Han gjorde så min dag började bli bättre!

Nu efter Bodystepteam med Daniel och en massa mat så är jag glad igen.
OCH SÅ HAR ZLATAN GJORT MÅL!!!! Kärlek!

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha.. va gullig du är, alla trianglar ;)
YES.. Hejjja Sverige!! PUSS..

Anonym sa...

*skratt*...du är rolig du Pia, fick mig ett gott skratt och ett leende på läpparna av din blogg :-) *pöss påre*

Här är jag!