tisdag 3 juni 2008

Årets första dopp..





.. men inte för mej! Jag bangade ju även i helgen som gick och nu skulle även Fabbe hinna före. I 25 minuter var han i vattnet ute på Bänkåsviken! Vi var där och grillade med Fabbes klass. Mysigt och rökigt.. luktade som en korv hela kvällen...

Efter detta så åkte jag hem till Kina som fyllde år. Grattis Gumman! Gott fika och mysigt sällskap. Fick ju dock inget kort på födelsdagsbarnet men Fia och Lotta var där och de fastnade. I sockerkoma åkte jag hem och sjönk ner i soffan. Försökte plugga in några nya Bodystep låtar som jag ska tjuvstarta med ikväll... får se hur det går. Jag är ju ingen stjärna på att lägga in kort så de hamnar lite hursom men visst ser det skönt ut på Kinas veranda! Och på lördag är det fest! Då ska Kina firas ordentligt!

1 kommentar:

Linda sa...

Jaaa va gott och myssigt det var! :) Jag hann ju inte träffa dig, dodisen måste ju hem och sova, han ville inte men mamman ville att han skulle det ;) Men på lördag då ska vi kramas...

Här är jag!