tisdag 6 maj 2008

Beroende?


Jag har ett visst behov av choklad.. Det mesta duger. Mörk choklad är bäst. Noblesse går bra. Men något händer när man glömmer asken i bilen och de lövtunna plattorna smälter ihop till fläsktjocka block... inte alls lika gott. =(
Läst;
Choklad skapar inre konflikt. Choklad är eftertraktat av livsnjutare. Fascinationen ligger i att så många, framför allt kvinnor, tycker att choklad är det som oftast skapar sötbegär. Vad är då den mörka delikatessens hemlighet? Choklad skapar fysiska reaktioner som inte bara är positiva, utan orsakar något av en inre konflikt. Den reaktionen känns igen. Mumsa eller inte mumsa…?
Mitt svar; MUMSA!
Tillägg.. och det gjorde jag idag med! Efter min Pumpklass åkte jag upp till Sidsjön för att gå en prommis i kvällssolen.. på vägen hem ICA och paranötter med choklad... Men hallå!

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha.. jag håller med dig MUMSA!!! Jag älskar choklad å helst till kaffe *love* Kraaam till dig!!

Unknown sa...

Men hallååååå, du är bäst och du frossa. Ibland är man fasiken förtjänt av det. Själv har jag ikväll varit på vin och chokladprovning. Nä tyck inte synd om mig int... =)

Här är jag!