söndag 18 maj 2008

Kaffesump och jag

Det är något med mej och kaffesump... det händer alltför ofta att jag tappar den. På golvet, på mej själv och lite här och där. Jobbigt att få upp är det också. Jag har tänkt att det är jag som är slapphänt men så idag, när det hände igen, så slog det mej att det kanske är ett tecken. Jag ska spå i kaffesump. Så är det någon som vill veta vad som ska hända, säg till.


Söndag... Fabbe har nyss åkt med pappan så nu är jag själv i 5 dagar och jag har städat, tvättat och börjat måla uteplatsen (och mej själv). Känner mej lite nyttig, INTE till kosten men jag GÖR lite nytta. Snart dags för Bodystep...

En liten raring, jepp 2 tänder och myskinder

Annars har helgen som vanligt rusat förbi... fredagskvällen tillbringades i trevligt sällskap.. Kina, Lotta, Ace och Bam men övriga Sundsvall.. HALLÅ!! Var alla hemma och grillade inomhus? I Norge? Ute på lokal var vi dubbelt så gamla som de vågat sig ut och det ekade tomt överallt. Eller så ska tanter i vår ålder stanna hemma.

I går frös jag kroppen i bitar på fotbollssammandrag.. roligt men usch så kallt det var. Sprang på min första kärlek... Hoppsan! Så länge sedan det var! Ska man bli glad eller bedrövad?! Men kul för honom att han har barn, hus, bil, jobb OCH fru!!! Nä jag e int bitter! =)

E jag faktiskt inte för om allt går som det ska fikar jag med Sussi ikväll! Och det är det inte alla som får.

Inga kommentarer:

Här är jag!