onsdag 14 maj 2008

Sjukt barn!

I måndags kväll spelade vi Backpackers och hade hur kul som helst, Fabbe och jag. Han fikade och var glad. Inte ett tecken på vad som komma skulle. Klockan 01:03 på natten vaknade jag av att han ropade på mej, brännande het och med svår huvudvärk hittade jag honom i sängen. Det bara smäller till på ungar! Och jag inbillade mej än det ena, än det andra. Kan säga att jag var SÅ nära att åka till akuten med honom. Så det har varit två hemmadagar och nu är han HUR pigg som helst! De är inte av samma sort som vi vuxna...


Att vara hemma hela dagar gör saker med en.. jag blir rätt slö och återupptar bekantskapen med såpa-tv:n. Det är samma serier som när jag pluggade... och Hej! inte ett dugg har förändrats. De åker fortfarande hem till gården och lever i skilda världar. Dock inser jag hur farligt jag lever! På Oprah konstaterade de att sex minst 4 ggr i veckan är nödvändigt för att leva länge... så jag säger Farväl här och nu så har jag det avklarat! =) Och just nu var Oprah mullig... det kan hon gott ha! Jepp, jag skjuter budbärerskan.
Glöm nu inte bort att ta in Pelargonerna om det blir frost.

Inga kommentarer:

Här är jag!