lördag 10 maj 2008

Sommaren är här..

Vilken skön dag det blev igår..
Jobbade bara halvdag, åkte hem och satt i solen med mamma. Årets första solbränna var ett faktum.
Jag vet att det är farligt men bara en gång varje säsong måste jag få känna hur det stramar i skinnet.
Och första skavsåret efter barfotagång i sandaler lyckades jag få till!!
När jag gick runt elljusspåret så mötte jag en sådan där liten rackare som syns på bilden..
Jag dansade en hysterisk dans och visste inte vad jag skulle göra.. hur är det? Är ormar döva eller blinda?
Till slut, efter att han stirrat på mej länge, ringlade han iväg ut i skogen. Försiktigt började jag gå eller skutta indianhopp vidare hem.
Jag var dock tvungen att hålla uppsikt bakåt så att han inte hämtade sina kompisar och följde efter mej..

Sommartecken iallafall och nu är det UTOMHUSträning med fotbollen.

Inga kommentarer:

Här är jag!