lördag 10 maj 2008

Halvlek på en lördag...







Fotbollen är avklarad och tre grabbar följde med hem... makaroner och korv och så slängde vi ihop en sockerkaka. Med lite pirr i magen lämnade jag dem i mormors händer och åkte ner på stan. Jag försöker sätta gränser åt mitt barn och hans vänner men jag tror att de hos mej mest lär sig att vara gränsöverskridande! Vilket i och för sig inte är fy skam , då blir de världsmedborgare med öppna sinnen. =)

På sta´n åt jag Sushilunch med bästa Sussi.. Se så fin hon är! Utomhus på en bänk.. och jag la såklart en rejäl klick sushi på vita tröjan. Och tappade bort solglasögonen några gånger. Snälla expediten på Åhléns kom efter mej med dem. Att vara ett penntroll innebär också att hjärnan inte rymmer alla funktioner.

Dagen kommer fortsätta och riktigt hur upplägget blir vet jag inte ännu... en tur till Jenny med Lotta ska det bli och sedan, vem vet?




1 kommentar:

Unknown sa...

Man är alltid kritisk. Men fy för den lede. Ingen bra bild int. Hoppas ni har haft det bra, jag väntar med spänning på att läsa bloggen på vad som har hänt. Lämna inga detaljer utanför. Jag kan ta dom =) Puss

Här är jag!