måndag 12 maj 2008

Helgen...

Jag hann inte skriva något om andra halvan på lördagen...
Det bara gick i ett. Det var fullt med ungar hemma och jag tog mej inte iväg någonstans.
Allt som allt var det väl 6 barn som sprang ut och in genom altandörren..
Nu gäller det att ställa in sig på sommartid, att man aldrig vet eller hör vilka som kommer in genom altandörren. Stopp på att gå omkring utan kläder mao! =) Ni kan ju tänka er hur knasig ungar runt 8 år tycker en mamma är som gör så!

Mamma har också varit på besök och det är alltid lika dubbelt. Så roligt med sällskapet och hjälpen.... Just nu har jag inte en klädhög som ligger och väntar på att bli struken. Tack! Men trångt blir det. Sov inte så gott på madrassen i tv-rummet i sovsäcken...

På lördagkvällen blev det plöstligt tacomiddag och Michael och Kevin kom förbi.
Sedan så plockade jag upp Lotta och åkte hem till fantastiska Jenny på lite flingfling.
Oscar blev det senare och allt var som vanligt. Hade jag väntat mej något annat?

Söndagen gick till att städa, barnkalas på Drakborgen där jag fick världens godaste chokladboll av Kina och Fabbe lekte sig svettig. Sedan var det pass, Bodystep, och Mathilda var med och teamade! Roligt och inspirerande .. Mathilda är en superatlet! Wow!

Säger så här... sov sedan gott.

Inga kommentarer:

Här är jag!