måndag 19 maj 2008

I´m a Barbie girl

Sista dagarna har jag känt mej så blåst...
Jag har inte haft någon som helst slutledningsförmåga. Inte klarat av att avsluta funderingar. Tankebanor utan slut, rosa ludd i hjärnan. Och så har jag fnissat! Och då inte med anledning av något roligt utan helt sådär.. rakt ut i tomma intet. Hörde mej själv prata i telefon, eller prata, jag fnissade som en besatt! Förlåt go´e Skellefteåbo, det var inte meningen.

Nu har jag förstått varför...... Det är min variant av pms!
Jag blir inte arg eller omotiverat elak utan helt enkelt BARBIE! Om än i en mindre sexig variant.
Det här har upprepats de senaste månaderna och vi vet ju alla att i medelåldern förändras man.
Så nu ska jag njuta av mina pms-dagar, jag ska vara så rosa Barbie så ni kan inte ana. Man ska leva MED sina cykler inte MOT dem! =)

Dock ska jag försöka låta bli att fnissa.. för Lotta vet vad jag tycker om det. Hihi!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nu har jag sett inlägget väl länge. Snyt dig och gå vidare vännen.....

Unknown sa...

Men vad händer. Inget blogg medd på över en vecka snart. Men vad händer ??? Vi vill se vad som händer =)

Här är jag!