söndag 18 maj 2008

Ibland blev det som man tänkt...

.. måste bero på att jag undvikit A-brunnar idag, känt efter så dörren var låst tre ggr och inte lagt några nycklar på bordet! Passet gick bra, jag var idag lugnt fokuserad och lite utanförminkropp... men orkade mycket.

Efteråt hade jag tanken att gå ut i gymmet och köra lite styrka men där tog motivationen slut! Jag är en gång för alla en passfjolla... Väntade in Sussi och vi åkte till Wayne´s. Åt och pratade, det var så mysigt! Tänk, ibland bara händer det.. verkligheten överträffar dikten.

Nu har jag bäddat rent med favoritlakanen i min skööööna säng.. MEN inte sova, inte nu. Micke och jag ska iväg och hämta en avliden så lite jobb innan det blir huvudet på kudden. Fast jag får ju tillfälle att prata lite med Micke och det är alltid bra. Hoppas nu veckan går fort mellan 8 och 17 och att kvällarna blir roliga och innehållsrika. Roger?! Over & Out

Kan inte sluta fundera på hur Indy ser ut nu för tiden, kan knappt bärga mej tills jag får se den nya filmen. Ska han slåss med krycka? För män finns det verkligen inte någon åldersdiskriminering. Minsann.. oh nej, de får springa runt och erövra världen och kvinnor tills de inte kan tugga själva.. men jag e int bitter! Love!

Inga kommentarer:

Här är jag!