måndag 26 maj 2008

Tittut!

Här är jag!
Eller det som just nu är av mej.. lite trasig känner jag mej. Som en penntrollstrasdocka.
Snabba vägen till uptodateavpia;
Träningsvärk i rumpan... för att jag var med på Bodystep kvartal igår och körde tills jag kräktes. Det var så roliiiit! Alltså inte att må illa men passet.
Trött..... sedan i onsdags har inte sömnen varit prioriterad.
Dels har telefonen ringt nattetid. Vilket är smart av den som ringer eftersom man får prata mer eller mindre ostört.
Jag har kört bil.. från 4 på morgonen till Umeå och tillbaks med en tur till Alby natten efter. Och JA, jag repade hela sidan på firmabilen. Min grej är att köra rakt fram, fort. Inte svänga runt i trånga utrymmen. Och JAG är den som bestämmer vad som är ett trångt utrymme.
Jag har varit i Stockholm (Bodystep) och körde bil fram och åter dit med. Förresten i Stockholm fick jag också förmånen att köra bil, vara chaufför, långt ut på landet..

Annars så hann jag med en mysig middag i Stockholm med Tess som är så klok och just idag lämnar in sin C-uppsats. Jag fick umgås med vackra RolexRottweiler som snällt släpade ut mej på promenad. Hussen kräktes han med men av helt andra anledningar än jag. =)

Utanpå detta så har jag en ålderskris. Ska förklara detta mer någon annan gång.
Nöjd nu Sussi?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

men hua va du flänger runt;))*kram på dig*

Unknown sa...

Jag profilerar inte dig för att ha en ålderskris. Det är ju jag som skall ha det. Inte du vännen. Du får inte sno min grej =) Love

Pia Alm sa...

Hmmm.. menade mer om du var nöjd med att jag skrivit igen.

Och det där med ålderskris.. handlar inte så mycket om ATT bli 40 år utan mer hur LITE jag vet om livet och är säker på.. Är ju livsanalfabet för tusan!

Och du är snart Fru så du har 1000 vuxenpoäng du! PUSS

Unknown sa...

Puss vännen, du måste andas. Jag är mkt nöjd med att du börjat skriva igen. Annars är jag så rädd att jag tappar bort dig. Ho ho - mina vuxenpoäng tar jag sedan med mig i graven =)

Här är jag!