onsdag 28 maj 2008

Allt är inte roliiiit...

Nu är det gjort!
Jag har bott i min lägenhet i snart 2 år och om sanningen ska fram så har jag aldrig storstädat badrummet.
Nu har jag gjort det... ångrade mej lite när badkaret stod på högkant men det var bara att fortsätta...
Jag trodde jag hade klippt av mej håret men det låg i brunnen. De ni! Skulle kanske kunna sälja det som extensions till en mammut... Trallalla! Nu är det i alla fall rent!
Nästa projekt på tur ska jag inte direkt göra själv men det ska bytas fönster.. kanske blir trevligt att ha lite hantverkare i lägenheten. ! ;)

Nu är det snart Greys Anatomy, en av veckans höjdpunkter. Mycket mysigt!

1 kommentar:

Fia sa...

Storstädning är aldrig kul... ;P Kommer du o styr upp min brunn oxå? Det är kanske det äckligaste jag vet :/

Ha en bra dag gumman! Hoppas vi ses snart.... *KRAM*

Här är jag!