onsdag 14 maj 2008

Ooookey....

Utmanad av Erica...

Tre namn du går under:
  1. Pia (oväntat va?!)
  2. Pia Lotta Stumpan
  3. Mamma!! (uttalat mycket bestämt)
Tre saker som skrämmer dig:
  1. Att något ska hända de jag tycker om
  2. Hur illa en del gör mot sig själv och andra
  3. Fiskar
Tre saker du har på dig:
  1. T-shirt
  2. Byxor
  3. Trosor Det är faktiskt allt!
Tre saker du tycker om:
  1. FABIAN så klart.
  2. TRÄNING till MUSIK med mina VÄNNER (Ha! Fick in tre tyckerom där...)
  3. RESA, långt bort som nära.. Sthlm duger bra! ;)
Tre saker du ska göra den närmaste tiden:
  1. Går ut och går i skogen
  2. Ser Grey´s med bästa Micke
  3. Äter naturgodis
Tre av dina favoritlåtar just nu
  1. Lazee med Rock away
  2. On & On med Erykah Badu
  3. Signed, sealed, deliverd I´m yours med Stevie
Tre saker du verkligen vill ha:
  1. Sommar, ledigt och mycket pengar
  2. Bara en massa lycka till alla jag känner, mer till vissa
  3. HEMLIS!!!

Jag utmanar: Veronika, Sara och Lotta, Lotta kan svara i kommentarerna....

Inga kommentarer:

Här är jag!